OBEC erb LÍŠNICE
okres
okres
Ústí nad Orlicí

Fulltextové vyhledávání

Důležitá oznámení


Oznámení a upozornění občanům.

Mobilní sběr nebezpečného odpadu

Datum konání: 2. 9. 2019

Obecní úřad Líšnice pro Vás připravil ve spolupráci s firmou EKOLA České Libchavy s.r.o. MOBILNÍ SBĚR ODPADU, který proběhne dne 2.9.2019 a bude proveden zastávkovým způsobem, při kterém dvě sběrná vozidla zastaví v určený čas na několika stanovištích v obci, kde budete moci odpady obsluhám vozidel odevzdat. Odpady odložené na stanovištích před příjezdem sběrných vozidel nebudou odvezeny !!!

 Přehled stanovišť v obci:

1. Zákopanka – u pily 16,00 - 16,10
2. Horní konec u Hrdinů 16,15 - 16,25
3. Zastávka u transformátoru 16,30 – 16,40
4. U mlékárny 16,45 – 16,55
5. U Korábů 17,00 – 17,10
6. U Píčových 17,15 – 17,25
7. Na Obci 17,30 – 17,40
8. U Zemědělského družstva 17,45 – 17,55
9. Zastávka pod konzumem 18,00 – 18,05
10. Dolní konec – u mostu 18,10 – 18,20

Druhy přebíraných odpadů:

1.

Vozidlo MERCEDES ATEGO

Mobilní sběrna nebezpečných odpadů

baterie všeho druhu, oleje, plechovky od barev, rtuťové zářivky a výbojky, zbytky ředidel, čistící hadry, rtuťové teploměry, pesticidy, fotochemikálie, léky, nádoby se zbytky škodlivin  apod.

2.

Vozidlo FORD TRANSIT s vlekem

elektrospotřebiče

V zájmu hladkého průběhu celého sběru Vás žádáme o respektování výše uvedeného rozdělení sběrných vozidel a přebíraných odpadů.

Všechny  odpady lze odevzdat BEZPLATNĚ , akci pro Vás financuje obecní úřad.

Další informace o sběru:

Obecní úřad Líšnice                      465 612 353                             

EKOLA České Libchavy, s.r.o.         724 369 013 dispečer



Sezónní občerstvení U Smrku ve sportovním areálu je otevřeno

Sezónní občerstvení U Smrku ve sportovním areálu je otevřeno pro veřejnost!

pondělí 17 - 22 hod
úterý 17 - 22 hod
středa 17 - 22 hod
čtvrtek 17 - 22 hod
pátek 17 - 23 hod
sobota 16 - 23 hod
neděle 16 - 22 hod

Přijďte posedět a zasportovat si. 

Obecní úřad Líšnice



Rekonstrukce budovy Městského úřadu Žamberk

Rekonstrukce budovy městského úřadu v ulici Nádražní v současné době úspěšně pokračuje a stavební změny v podkroví budovy (v části Úřadu práce) jsou již dobře viditelné.

Od června 2019 se práce přesunou přímo do prostor městského úřadu a my všichni se budeme dočasně potýkat s nestandardní situací, která vznikne při stavební činnosti přímo za provozu úřadu. Prosíme každého o pochopení a vstřícnost, protože se budou postupně upravovat všechny kanceláře úřadu a bude nutné operativně měnit jejich umístění i vzhledem k agendám, které jsou vykonávány přímo v kontaktu s občany města. Na všechny dočasné a aktuální změny budeme upozorňovat informačními letáky a mimořádným značením, a také zaměstnanci úřadu všem rádi poradí a pomohou najít přemístěné kolegy a jejich agendy.

1. etapa proběhne ve dnech 3. 6. – 24. 7. 2019

Práce začnou ve druhém poschodí budovy úřadu v Nádražní ulici a budou se týkat odboru právního, odboru kanceláře tajemníka, odboru obrany a krizového řízení a odboru sociálních věcí a zdravotnictví.

2. etapa proběhne ve dnech 26. 7. – 2. 9. 2019

Práce budou pokračovat v prvním poschodí budovy úřadu. V této době bude na jeden týden mimořádně přemístěna podatelna do zasedací místnosti o poschodí výše – vše bude výrazně označeno. Změny se dotknou také práce Živnostenského úřadu a odboru správního a dopravy. Agendy, které se týkají vyřizování občanských průkazů (OP), cestovních dokladů (CD), řidičských průkazů a registru vozidel, by v úředních dnech měly pracovat bez přerušení na svých původních místech, ale mimo úřední dny bude nutné provoz omezit nebo pozastavit, aby bylo možné provést stavební práce – podrobné informace o dnech, kdy dojde k omezení provozu, budou zveřejněny v prostorách úřadu i na webových stránkách města Žamberka.

Doporučujeme zkontrolovat platnost dokladů (OP, CD) před odjezdem na dovolenou. V případě, že budete potřebovat nový doklad, přijďte o něj požádat co nejdříve.

Předem vám děkujeme za pochopení situace a toleranci. Těšíme se na setkání s vámi i za těchto nestandardních podmínek, kdy doufáme, že neztratíte sílu, náladu ani chuť na vyřizování nezbytných záležitostí. Rádi vám poskytneme všechny potřebné informace, aby vaše cesta nebyla zbytečná a vše bylo řádně vyřešeno.

Mgr. Radomíra Křenová, vedoucí kanceláře tajemníka



Nová prodejní doba Konzumu v Líšnici

Konzum, obchodní družstvo Ústí nad Orlicí oznamuje, že od 6.5. 2019 je na prodejně KONZUM Líšnice upravena prodejní doba takto:

PONDĚLÍ 7:30 - 16:30
ÚTERÝ 7:30 - 16:30
STŘEDA 7:30 - 12:00
ČTVRTEK 7:30 - 16:30
PÁTEK 7:30 - 16:30
SOBOTA 7:30 - 10:00

Hana Papáčková, Konzum, obchodní družstvo Ústí nad Orlicí



Ohlédnutí za Líšnickým puchýřem 2019

Sobota 20. dubna 2019, byla pro Líšnický puchýř opět nezapomenutelná. Bylo vás tak moc, že nás samotné to zaskočilo. Vloni jsme se pochlubili účastnickým rekordem. Letos jste ho levou zadní prolomili. Nakonec to vyšlo na 970 pochodníků. K tomu trasy projelo 56 kočárků a své páníčky doprovodilo 79 pejsků a 2 koníci.

Moc děkujeme za vaši přízeň a podporu, děkujeme, že jste s námi přišli objevovat krásy našeho okolí a již nyní se těšíme na další ročník, který se uskuteční v sobotu 18. 4. 2020.

Ohlédnutí za Líšnickým puchýřem 2019

Za TJ Sokol Líšnice – Michal Schreiber



Změny ve vydávání cestovních pasů a občanských průkazů od 01.07.2018

Od 1. července 2018 dochází ke změnám ve vydávání cestovních pasů občanům, kteří potřebují urychleně vycestovat do zahraničí. Současně také dochází ke změnám ve vydávání občanských průkazů. 

INFORMACE K VYDÁVÁNÍ CESTOVNÍCH PASŮ

INFORMACE K VYDÁVÁNÍ OBČANSKÝCH PRŮKAZŮ

Bc. Edita Pálková, vedoucí odboru správního a dopravy Městský úřad Žamberk



Vydávání řidičských průkazů od 1. července 2018

Novela zákona o silničním provozu přináší změnu také ve vydávání řidičských průkazů. Od 1. července 2018 mohou žadatelé podat žádost o vydání ŘP u kteréhokoliv obecního úřadu s rozšířenou působností, tedy nikoliv nutně tam, kde mají trvalé bydliště.

VÍCE INFORMACÍ

Bc. Edita Pálková, vedoucí odboru správního a dopravy Městský úřad Žamberk



Upozornění na podvodné telefonáty

Upozorňujeme všechny občany, které telefonicky oslovuje firma nabízející levnější elektřinu a levnější plyn a používá k záštitě jednání na obecním úřadu, že jednání této firmy se jeví jako podvodné a proto nedoporučujeme navazovat s touto firmou kontakt. 

Obecní úřad Líšnice



Platby poplatků v roce 2018

SJEDNOCENÁ VÝŠE POPLATKU ZA ODPADY 504,- Kč na poplatníka za rok

Poplatek ze psů se nemění (za prvního/za druhého a každého dalšího - 120/180 Kč v RD, 180/540 v BD)
- Ohlašovací povinnost (přihlášení psa na OÚ Líšnice – osobně držitelem): pes starší 3 měsíců a do 15 dnů od vzniku poplatkové povinnosti

SPLATNOST POPLATKU JE DO 31.3.2018 (poplatek za odpady lze rozložit na 2 stejné platby splatné do 31.3.2018 a 31.8.2018)

Platba poplatku je možná v hotovosti na pokladně OÚ Líšnice nebo bezhotovostním převodem na účet:
č.ú. 5424611/0100
variabilní symbol: číslo popisné
výši poplatku si předem ověřte na tel č. 465 612 353, nebo e-mailem na oulisnice.ucetni@orlicko.cz

Informační leták k poplatkům 

Kalendář svozů odpadu v roce 2018

Obecní úřad Líšnice



Obecní úřad dovolená

Obecní úřad v Líšnici oznamuje, že v době od 22.12.2017 do 29.12.2017 bude z důvodu dovolené UZAVŘEN.28.12.2017 bude také uzavřena knihovna. V opravdu nutných případech můžete kontaktovat starostu na tel: 736 767 730, účetní 604 605 463.

Obecní úřad Líšnice