CAS 16 Líšnický sbor pořídil 14.listopadu 1969 od Veřejného požárního útvaru hlavního města Prahy.Vozidlo dobře sloužilo až do roku 1996 kdy bylo prodáno Sboru Dobrovolných Hasičů v Česticích kde slouží dodnes.
Automobil určený pro zásah vodou a pěnou z vlastních nádrží. Díky trambusové kabině tvoří osádku osmičlenné družstvo. Nástavbu tvoří nádrž na vodu a pěnidlo, čerpací zařízení a ukládací prostory pro hasební příslušenství
Výrobce podvozku - LIAZ Jablonec nad Nisou
nástavba - KAROSA Vysoké Mýto
Rozměry
délka - 7550 mm
šířka - 2435 mm
výška - 2870 mm
Hmotnost
pohotovostní - 9200 kg
užitečná - 4370 kg
celková - 13570 kg
Další parametry
Max. rychlost 85 km/h
Osádka 1+7
Nádrž na vodu 3500 l
Nádrž na pěnidlo 200 l
Čerpadlo odstředivé, jednostupňové, jmen. průtok - 1600 l/min
2 × sací hrdlo 110 mm
4 × výtlačné hrdlo 75 mm
Vývěva plynová na spálené plyny
Vybavení
4 × sací hadice 110 mm × 2.5 m + sací koš 110 mm
12 × tlaková hadice 75 mm × 20 m
8 × tlaková hadice 52 mm × 20 m
pěnotvorná proudnice, přiměšovač, 200 l pěnidla armatury - rozdělovač, sběrač, ejektor hydrantový nástavec a klíč zdravotnické potřeby první pomoci sada hasících přístrojů
4 × nastavovací žebřík